Դասընթացների ծրագրեր

Նախագծային գործունեություն

Հեռավար, անհատական ուսուցման փաթեթներ

Ուսումնական աշխատանքին օժանդակող նյութեր՝

Գնահատման գործիքներ

Հոդվածներ

  1. Նաիրուհի Համբարձումյան «Երկարացված օրվա կազմակերպումը նախագծերով»
  2. Անահիտ Մելքոնյան «Մուտք կրթահամալիրի, դասվարական աշխատանք»
  3. Ալիսա Առուստամյան «Երկարացված օրվա — նախագծային աշխատանք»
  4. Կարինե Բաբուջյան «Բլոգավարությունը երրորդ դասարանում»
  5. Մարիամ Մնացականյան «Ազգային խաղն ու երգը որպես հանրակրթություն»
  6. Մարգարիտա Հովնանյան «Մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական զարգացման բաց համակարգ»
  7. Անի Գրիգորյան «Այլընտրանքային նկարչությունը նախակրթարանում»
  8. Լիլիթ Առաքելյան «Բարեկամություն ճամբարը նախակրթարանում»
  9. Սոնա Նակաշյան «Մուտք նախակրթարան.հաշվետու պատում»
  10. Թամարա Մարիմյան «Հեռավար ուսուցման կազմակերպումը կրտսեր դպրոցում»
  11. Լուսինե Գասպարյան «Ճամբարային ուսումնական պարապմունքներ»
  12. Հասմիկ Պողոսյան «Ճամփորդույթունները՝ որպես հեղինակային կրթական ծրագիրը տարածող գործիքներ»
  13. Արշակ Մարտիրոսյան «Մաթեմատիկայի դասավանդումը գործնական աշխատանքների միջոցով»
  14. Մոնիկա Տոնոյան «Խաղողի, գինու դպրոց. մի նախագծի պատմություն»
  15. Մարիամ Սարդարյան «Թարգմանությունը օտար լեզվի դասավանդողի ինքնազարգացման ճանապարհ»
  16. Միլենա Մանուչարյան «Մուտք կրթահամալիր.մենթորի դերը նորեկների կյանքում»
  17. Լուսինե Հակոբյան «Մուտք կրթահամալիր. դասվարական աշխատանք»
  18. Արև Բալջյան «Տեխնոլոգիայի ուսուցումը կրտսեր դպրոցում»
  19. Գոհար Սմբատյան «Ճամփորդությունը՝ ծրագրի տարածման միջոց. համագործակցություն Այնթապի հետ»
  20. Արաքս Հովհաննիսյան «Ռինոլալիայով երեխաների գլխավոր հոգեբանամանկավարժական առանձնահատկությունները»
  21. Գոհար Բալջյան «Մի սովորողի պատմություն կամ փոքր քայլերի արվեստը»